skid invigning

Idag har jag tagit premiäråket på min julklapp(längdskidorna) i spåret. :)
Kan ju säga att det var 100 år sedan man åkte längdskidor så kan ju inte påstå att man var direkt bra på åka längre, trodde seriöst inte att det skulle vara så jobbigt som det var men kämpade mig igenom hela 5 km iaf så det tycker jag var duktigt gjort för att va första gången på väldigt många år man åker. :)
Längdskidåkning är ju iaf en riktigt bra träningsmetod så om jag åker lite varje dag eller så ofta jag kan så ska ni nog se att jag får in tekniken och det blir mycket lättare och åka, så kanske man får en snygg kropp på de om man har tur. ;) haha
Nu har ja iaf nyss kommit ut ur duschen och känner mig super trött, tror jag ska titta på någon film eller så en stund så man få vila lite, har endå inget bättre för mig. =)
 
Ha en bra dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0