Torsdag

Hade en rolig kväll tillsammans med Emma igår. :) Först såg vi på någon sjuk, norsk film, sjuk var den verkligen.
Annars blev det lite snack och annat skoj, roligt var det iaf. :D
Idag snöar det massa igen, fick offra mig och kliva upp tidigt och skjutsa Mathias till skolan imorse, som tur så var det inte tidigare än 09:00, men jag som ville ha lite mer sovmorgon idag då jag klivit upp tidigt typ varje dag nu ett tag men man får väl va snäll nångg så man får nå julklappar. ;) haha.
 
Har nyss sett på dagens avsnitt av julkalendern och ska väl strax ta orken att plugga lite, ville ju hellst vara klar idag men det är jag icket och kommer nog inte att bli det heller då jag har en bok i Gävle som jag behöver och ha en bit kvar att skriva men tänkte att jag gör klart så mycket jag kan imorgon innan helgen så jag förhoppningsvis kan vara klar på måndag så man slipper skiten. Är less på att plugga nu och behöver en låååååång ledighet vilket jag får så fort jag är klar.
Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer tänkte jag säga men det vet jag visste, ska iväg och fylla i min ena tatuering vid 5 tiden och efter det så blir det Hockey med Sandra. :)  Trevligt trevligt !!
Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0