suck

Typiskt! Nu börjar jag att bli förkyld också, inget bra läge att bli de nu inför jul och nyår, känns som att jag inte har riktigt tid med det nu.
Har kännt mig jätte trött de senaste dagarna, så igår började jag bli hes och nästäppa gånger tusen, tacka vet jag nässpray som kan vara som att komma till himlen ibland, vet inte vad jag skulle göra utan den.
Idag känns huvudet konstigt, känner mig lite yr, trött åså och låter som om jag är 70 år och rökt i 50 år ungefär, ursh. Hoppas verkligen att det är bättre innan lördag.
 
Idag fick jag kliva upp tidigt för att jag skulle skjutsa Mathias till skolan, när jag väl klivit upp och så så får jag veta att jag inte behövde och gud vad less jag blev när man kännt sig as trött imorse också.
Men men jag drog iaf hem till Jessica så fick hon fixa mina ögonbryn, färga och noppa så känns skönt att ha fått de fixat då jag är lite för slö för att göra det själv. ;P
Sedan drog jag hem och sminkade mig lite snabbt och drog till Birsta en stund med mamma för att överaska Ingela, mormor och Hjalmar lite, sedan lunchade vi lite och jag köpte ett par lösnaglar också. :)
 
Nu är jag hemma och ha nyss fikat lite med Hjalmar och Ingela som är på besök, ikväll kommer typ resten av släkten på mammas sida hit för att ha lilla julafton med middag och annat mys. :) Blir säkert bra. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Är också förkyld. Var hemskt för någon dag sedan men är bättre idag. Känner mig dock lite trött och är hostig. Hoppas på att vi mår bättre på lördag och på julafton. :)

Svar: ursh då :( Ja hoppas verkligen vi bli bättre och inte ännu sämre. :O
Elin Andersson

2012-12-20 @ 16:48:27
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0