Resa bokad. :D

Har varit hos Erika ikväll och bokat en resa som vi ska åka på, så i Juni 2013 sätter vi oss på planet och drar iväg till Rhodos i 2 veckor, all inclusive och allt så kommer att bli både härligt och roligt. :) Nu blir det till att spara massa pengar, fast jag ha ju redan börjat lite men får försöka snåla så gott jag kan, jag vet ju att det kommer att gå till något roligt och minnesvärt och nu har man ju även något och längta till. :D
Vi kommer att komma hem bruna och fina som pepparkakor, eller får man säga så nu för tiden? Man får ju tydligen inte ens klä ut sig till pepparkaksgubbar på vissa skolor längre, inte äta pepparkakor och inte sjunga pepparkakssången, de är ju bedrövligt hur invandrare kan komma hit och förstöra våra traditioner, låt de va som de är för tusan, sjukt..
Men det här skulle bli ett bra inlägg så ska inte dra mig in på de där allt för mycket de kan jag göra en annan dag kanske, men ja peppa Rhodos om 182 dagar typ. :D wohoo
Bjussa på någon googlebild från nått ställe på Rhodos. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

182 dagar är inte så jätte lång tid :D

Svar: ne de låter inte långt iaf. ;p
Elin Andersson

2012-12-09 @ 23:27:07
URL: http://erikahahah.blogg.se
Postat av: Marlene

Vad har du bokat för RASA då ? Tänkte du göra dig illa ? Då kommer du inte iväg ..

HIHI

Svar: haha oj ha skrivit fel xD
Elin Andersson

2012-12-10 @ 09:04:52
Postat av: Zenitha Nordqvist

Inte så jättelänge kvar då. :) Hoppas ni får fint väder under hela resan. :)

Svar: Är typ 6 månader, men de låter inte så länge med 181 dagar liksom.. :P Det hoppas jag med, kan nog va skönt och komma iväg ett tag och göra något roligt istället för plugg, samma med London till vintern!! :D
Elin Andersson

2012-12-10 @ 13:54:02
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Tiden går fort. Denna termin har ju flugit förbi. :)

Svar: verkligen!! :O hoppas resten gö de också så vi kan börja jobba på riktigt snart. :D
Elin Andersson

2012-12-10 @ 23:36:58
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0