Höhö!!

Nyss hemkommen ifrån Birsta, fast har knapt varit inne i själva birstahuset så mycket utan mer på affärer runt omkring. Pappa råkade ju iaf försäga sig igår med vad jag ska få i julklapp, De pratade om att de skulle köpa julklappar och då sa jag att jag kan ju inte följa med om ni ska köpa något till mig iaf, då råka han säga att du måste ju med eller något sånt och då förstog jag precis vad jag ska få för julklapp. Men den julklappen får jag försöka glömma lite nu, hehe. ;P
 
 Nu har jag ju precis kommit hem och ska äta lite lunch och klä på mig ännu mer kläder innan jag och mamma ska bege oss in till stan än sväng och gå på julskyltningen, samt kolla en del affärer där inne efter några presenter. Är ju kallt idag så kan behövas lite varma kläder då. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Smidigt av din pappa. XD
Jag följde med pappa ner i förrådet för att hjälpa honom med att leta fram lite julgrejer och där inne står ett GIGANTISKT paket. Seriöst, det är typ lika högt som mig och typ 1m brett. Undra vem som får det. XD

Svar: haha ja fast skulle endå få veta de dagen efter men lite kul endå. ;P åh najs, undra vad de kan vara. :D
Elin Andersson

2012-12-03 @ 10:56:21
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Stora paket blir man nyfiken på. Pappa behövde dock flytta på det och de var inte så tungt.. Kanske är Ossian som ska få det, han brukar få de största. :)

Svar: kanske är et tavla om de är lätt då ;P haha ne men du få berätta sen va de va :P
Elin Andersson

2012-12-03 @ 15:19:25
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Den var ju både hög, bred och djup. :O

Svar: ja knepigt.. :P
Elin Andersson

2012-12-04 @ 16:05:14
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0