Helgen!

Min blogg och jag hinner fortfarande inte riktigt med varann tråkigt nog men det kommer, vi återförenas snart igen och bloggen kommer bli mer livlig och rolig igen, antar jag. :)
 
Iaf så tänkte jag berätta om helgen som har varit rätt rolig och skön. :)
I fredags var jag på bio med Linnea och såg på Twilight, del 2 av den sista filmen, en annan är ju lite efter som inte sett den medans typ halva världen gjort de för längesen men nu har vi också sett den och kan säga att filmen var riktigt bra och jag tycker det är synd att det inte kommer några fler Twilightfilmer nu för jag älskar de filmerna, de är så fina och ja bra också. Men det fanns ett litet problem med den här biovistelsen, före första så var vi dum nog och inte kollade på klockan så när vi väl handlat och satt oss på plats så märkte vi att vi var en timme för tidig, sjukt bra gjort asså.. xD Men sedan så det största problemet var att filmen stannade/hakade upp sig 3 gånger och stog stilla så i någon minut varje gång, så jävla drygt. Det stannade mitt i de spännande scenerna och mitt i dialoger så det förstörde en hel del tråkigt nog så nu har vi både mailat och ringt dit och sagt att vi borde få pengarna tillbaka och det får vi inte men däremot så får vi typ pengarna på ett biokort som vi får använda inom en månad, kort tid tycker jag men bättre än inget då, hoppas bara att det går någon film man kan se då. :)
 
I lördagskväll så drog jag hem till Erika och hade lite myskväll med film och lite snack, alltid trevligt. :D
Dock var det jävligt halt då jag for dit, extremt halt kan jag då lova så gick inte att köra nå fort alls för då slirade man runt och alla håll och kanter så det var inte så kul och köra direkt. :P
 
idag då har jag varit hemma hos Emma och umgåts lite med henne, också trevligt. :)
Och nu ikväll så har jag sett på en Johan Falk film med mamma och pappa och försökt funderat över morgondagen som fortfarande känns lite halft oklar, är lite less över allt de där med  nyår i år, känns som allt suger..
Typ inga fester och de fester som finns är långt bort så det är svårt och ta sig dit, ingen krog är öppen utom stadshuset som har 23 + i inträde så jjaaayy, kuljul liksom och typ alla kan ju bara ha förfester så var bär de av sen liksom?? Sedan vet jag inte vad jag ska ha på mig eller nått, allt känns så oklart. :O
Men jag antar att det löser sig, det blir nog bra i slutändan. :)

Ska iaf lägga mig nu så man orkar med allt fix imorn, har iaf en lampa idag vilket jag inte hade igår så fick ligga med ficklampan påslagen på mobilen så man skulle kunna lösa korsord. xD Tjejen som inte kan lägga sig i mörkret och bara sova utan måste göra något först för att bli trött.
Sedan sover jag oftast med lampan på också även fast den är stark, men jag tycker det är skönare och sova i lite ljus än i kolsvart och det är inte av någon mörkräddskänsla utan att jag gillar bara att sova med lampan helt enkelt.. :P hehe
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Hahaha! Det där med lampan känner jag igen, du somnar alltid med lampan tänd då jag är hos dig. :) Hos mig är det ljust nog utan lampa. XD

Svar: haha ja antingen lampan eller tvn, eller båda delarna. xD
Elin Andersson

2012-12-31 @ 02:03:56
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0