go jul !

Julafton idag och jag är svintrött, förstår inte hur jag kan vara så otroligt trött då jag somnade på en gång då jag la mig igår, jag tittade ju inte ens klart på bingolotto utan gick ner då tredje bingon varit.
Jag vet inte om det kan bero på att är förkyld, helt frisk kan man ju inte vara iaf, vaknade imorse och hade jätte ont i lungorna idag, så fort jag rör mig, hostar eller bara prata så gör det ont på både bak och framsidan och även vid revbenen så jag hoppas jag inte ska få nå luftrörskatarr eller lunginflamation som jag typ få varje vinter. :o
Har fortfarande ont i övriga delar av kroppen typ sedan i lördags, man känner sig lite halft handikappad då det t,o,m gör ont och le för att man är alldeles öm vid kindbenet, det gjorde ont att sminka sig m,m, men men man får väl offra sig lite nu då det är jul, kan ju inte se ut som ett helvete iaf.
Men jag vet inte hur jag ska fixa mitt hår, jag är seriös så trött att jag skulle kunna sova en stund till, men klockan är ju halv 2 så kanske är bäst att jag fixar mitt hår lite och byter om snart, kanske bara fixar luggen också så få jag ha mina vanliga lockar eller jag vet inte, få se hur jag gör.
En rolig sak som är ett tecken på att man är lite trött är att jag råkade skicka grattis istället för god jul till 26 st. xD
 
Men min julmorgon har iaf börjat bra med julfrukost framför sista avsnittet av julkalendern och skrapat några lotter som jag fick av mamma och pappa, vann typ 30 kr på ca 7 lotter så det var väl inga höjdar lotter men alltid något ju. :P
 
 
God jul till er alla. :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0