Dä ä bar å åk (trots träningsverk)

Träningsverk i ljumsken och låren men det hindrar väl inte mig från att ta nå varv till i spåret idag med pappa. :)
Gick ju lite bättre idag iaf, man orkade också lite mer så det är ju bra. :)
Svettig och slut som fan då man kom hem så då var det riktigt skönt med en varm och skön dusch kan jag lova.
Nu ligger jag på sängen och känner lugnet, ikväll blir det bio med Linnea, trevligt trevligt. :D
Inte bara på skolan man får vara clown inte, dom coolaste clownerna fanns ju redan för ett par år sedan, eller ja ganska många år sedan. xD

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Blir ju sugen på att åka längdskidor nu. :o Vill också ha ett par och en bra spår att åka i. :)

Svar: ja asså d ta ju på kroppen ;P Igår va spåret inte så bra men idag hae de pistat och grejat så idag va de mycket bättre. :D
Elin Andersson

2012-12-28 @ 15:52:04
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Älskar när det känns att man har ansträngt sig så skulle ju passa mig bra. XD

Svar: ja de ska kännas synd bara att man va dum nog och inte stretchade efteråt, va så slut så glömde bort de. xD HAHA
Elin Andersson

2012-12-29 @ 01:53:41
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0