12/12-12

Idag är de sista gången de kan bli ett sånt datum och verkar som att typ ALLA satt vid Facebook klockan 12:12 och tyckte det var skit coolt och behövde skriva om det. :O Bara för att de är sista gången det händer så är det inte skit coolt, det har varit sånna här datum förut, sen verka folk tro att världen ska gå under bara för att de är sista gången det blir ett sånt här datum, men hallå snälla!
Världen sägs ju ska gå under den 21:a men det tror jag inte heller på, känns som att det måste hända något i typ HELA världen ett tag innan, inte att det kommer nått samma dag och bara poff borta, neru.. Tycker det är hemskt att knäppa folk går ut och säger sådär och tro att de är skit smart, finns jätte många som sitter hemma och är svin rädda för de där, en del har tagit självmord ha man hört och många kan inte sova natten till den dagen eller till dagen efter, sjukt ju vad de skrämmer upp en del.
 
Aja idag har jag iaf fått min sovmorgon som jag länge längtat efter, sov till typ 11 så det var jätte skönt. :)
Så nu har jag duschat och bytt sängkläder i sängen till mitt tomtepåslakan, mysigt!!
Funderar på om jag ska dammsuga sen också, är så dammigt här så skulle behövas, men först ska jag se på julkalendern. :D

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Går ju att det blir 12/12-3012 men bara för att vi inte lever då behöver det ju inte betyda att jorden går under. Larvigt liksom.
På Nyhetsmorgon kunde folk gifta sig idag, var väldigt många som gifte sig bara för att vara gifta på ett sånt här datum.. Lite drygt.

Svar: jajuste, de är sant, men är nog sista gången vi får uppleva ett sådant datum nu iaf. :) Men ellerhur, en del är så överdrivna och verka tro på allt bara för att någon säger nått om jordens undergång om speciella datum så ska alla speciella datum förknippas till de, ne de är töntigt tycker jag. :o
Hahah ja folk gifter sig ju alltid så fort det är något speciellt, på nyår gifter sig alltid många typ. :P iaf förlova sig. :P
Elin Andersson

2012-12-12 @ 20:23:35
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

På tal om det så känner jag en som eventuellt ska förlova sig på nyår. Hon berättade det igår för då är det precis 2år sedan hon såg sin kille för första gången. Känns som att alla skyndar sig så mycket just nu..

Svar: jahaa najs :D ja tydligen de. :O
Elin Andersson

2012-12-13 @ 10:16:06
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0