upp och hoppa !

Ursh vad jobbigt det var att kliva upp tidigt imorse, och tidigt för mig var nu klockan 9, går man i skolan/ jobba och kliver upp 9 så är det rena rama sovmorgon, men har man sovit till såhär 11- 12 varje dag så var det riktigt trögt att kliva upp vid 9- tiden, men det var bara till att kliva upp och dra ner till sjukgymnasten.
Varför jag gick till sjukgymnasten var för att min höft/rygg har börjat krånglat igen, har tidigare haft bekymmer med att höften hoppar ur och gör att hela ryggen blir sne, därmed får man ganska ont, men det var några år sedan som jag höll på springa fram och tillbaka med de problemet till sjukgymnasten, sen har det varit rätt hyfsat fram tills nu då jag börjat fått ont igen och visade sig att jag var ganska så sne nu också. Men efter lite våld och övningar så ska det vara någorlunda rakt igen nu men nu gör det ju ont och känns konstigt där eftersom sjukgymnasten har varit och rört där istället, men blir till att träna upp beckenet på något sätt så att det blir starkt och inte vill krångla.
 
Annars idag så har jag packat, två stora resväskor fyllda och då har jag endå lämnat några grejer i garderoben, plus att några saker inte ens fick plats, hahah märks att man ha en del kläder här, sedan har man ju faktiskt handlat lite nytt i sommar. ;)
Tog inte så farligt lång tid och packa och eftersom solen skiner ganska så bra idag också så blev det till att steka lite i solstolen, man måste ju passa på för det här blir väl min sista solning nu.
 
Nu blir det lite mat hade jag tänkt, hittade någon paj i frysen som jag hoppas ska vara god, sen blir det ut i solen igen någon timme så man kan vända på steken kanske. :P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0