nananana

Föreläsning idag mellan 9- 11, trodde jag skulle somna, jag är så sjukt trött efter gårdagen och värre kanske det hade varit om jag druckit igår, men som nykter phadder får man inte gå hem förän alla sina nollor gått hem och disney festa på de, fast jag gillar dom. :D
Eftersom man ville hålla sig vaken på föreläsning så gjorde jag ett litet fint konstverk bestående av en snögubbe ( Snögumma) på hawaii.. haha. =)
Efter skolan blev det stan med Ingela för att kolla lite på något smycke till neontemat imorgon, hittade ett par rosa örhängen jag ska ha, sen tänkte jag nog ta en gul, lite knallig tröja. :P Kommer vara färgglad iaf. ;P Lär väl slänga upp en bild imorgon på mitt neonval.
Hittade även ett fint linne som fick följa med hem, skulle inte köpa något annat hade jag bestämt men det brukar låta så också råkar man se något fint som är svår att motstå. ;P
Kanske slänger upp en bild på örhängena och linnet imorgon, för känns som jag inte har riktigt tid med det idag för ska snart börja fixa mig inför kvällen.
 
Ikväll väntas det :
Redovisning av nolleuppdrag
18:12 -  samling vid paviljongen
- Grillning med HP
20: 12- Trubadurkväll med HP och PA.
22:00 - BARacken/ Nya vall
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0