minitrip till Gävle

Nu slänger jag upp en urgammal bild, ja ni se ju själv datumet, men lägger upp den endast för att visa att det är ungefär sådär jag suttit flera dagar nu, i bilen påväg någonstans långt bort med säkert en dricka för att orka med.
Först blev det stockholm för en natt för att sedan fortsätta resan några timmar till Öland, och väl där så har vi åkt runt i bilen till olika sevärdigheter. Hemresan var tio timmar lång, sjukt jobbigt, var hemma i ca 3 dagar sedan for jag, mamma och pappa på en minitrip till Gävle.
Visade pappa lite bra promenadvägar och ett utomhusgym, sedan blev det mys hemma framför tv med ost och kex och lite grönsaker.
I måndags satte vi oss i bilen igen och åkte några mil till Grisslehamn för att stiga på Eckeröbåten mot Åland. :)
Var väldigt trevligt på båten med buffé,shopping i taxfreen och lite spel för att vinna några slantar. ;P
Väl tillbaka i Gävle igen så blev det god middag på Olearys så efter det kändes det som om man bar på 3 ungar eller något, hua. 
Igår kom jag hem till Timrå igen så nu har jag bilat färdigt för några veckor, nästa resa blir om ca 2 veckor igen och då hinner man ju vila upp sig innan dess. ;P
Lagrade lite i Taxfreen, så nu har man lite inför nollningen åså framöver. ;P hehe alltid najs.

Kommentarer
Postat av: nita

Du har så du klarar dig tills du fyller år då. :D

Svar: ja förhoppningsvis ;D
Elin Andersson

2012-08-08 @ 13:54:56
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0