datorer hit och dit

När jag var på Öland så pajade min dator, vet egentligen inte riktigt vad som hände men då jag startade den så såg den ut som översta bilden, en del av skärmen var borta, en massa streck och skit så nu känner man sig lite halvnörd som sitter med två skärmar bara för att jag fått koppla min bärbara till en annan skärm eftersom att skärmen blivit värre så nu ser man typ ingenting av halva skärmen, inte bra.
Måste lämna in den ikväll så de kan bedömma om datorn går att laga eller om man får ut pengar för den, jag hoppas på pengar faktiskt, har ju köpt en ny liten pärla som kom hem igår så behöver inte två datorer isf men det löser sig,tänkte slänga upp några bilder senare på min nya. :D
Otur att min dator bara blev 1 år och 3 dagar gammal.. :o

Aja eftersom jag måste lämna in den trasiga datorn så sitter jag just nu och laddar över bilder och viktiga dokument m,m som jag vill ha kvar till ett usb minne och flyttar den till nästa dator, det tar tid kan jag säga men det får det vara värt för att ha kvar viktiga saker, nästa göra efter det blir till att få bilderna på skiva ist, drygt.
Tur att man har ganska stora usb så att det klarar att ta in en del mappar. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0