Byebye Ove.




Sista dagen i min fina ove har dragit förbi och det börjar närma sig slutet av nollningen tråkigt nog.
Känns både tråkigt och skönt, skönt att komma tillbaka till sina vardagliga vanor och kunna träna/äta bättre men så tråkigt att inte se alla phaddrar/ nollor varje dag och kommer kännas jätte konstigt när man haft något att göra typ hela tiden, men jag tror att skolan kommer bli kul den med. =)
Igår var det en jätte rolig dag med såpabandy på dagen och helt ärligt så var det den absolut roligaste "sporten" jag någonsin utövat, skulle kunna spela det varje förfest om det gick och om inte alla va rädd för att bli blöt eller lukta såpa som man gjorde efteråt, skulle kunna spela det varje dag om jag ska vara ärligt även fast man halkar och slår sig lite här och där. :D
Kvällen var också grymt rolig, temafest med temat neon på midgård, följt av kåren senare på kvällen.
Alla var grymt snygga i sina lysiga kläder/ accesoarer, själv körde jag på en neongul magtröja ( typ enda rena neonfärgade tröja jag hade) Brukar inte gilla att ha magtröjor då jag festar egentligen just för att min mage sväller så tillslut kan man se gravid ut om man har otur men vafan folk får väl ha lite överseende med att man få lite fyllemage efter ett par drinkar.  Hade även ett par rosa örhängen, de som jag köpte här om dagen, rosa ögonskugga och läppstift, lite neonfärgade armband som inte hunnit på när bilderna togs och ett halsband i en knallig färg. Det behöver ju inte vara något avancerat men en del hade verkligen lagt ner jobb för att bli neonfärgad, en del hade hela kroppen färgad t.ex. :P
 
Men kvällen samt dagen var väldigt rolig iaf och idag är det vilodag så hittils har jag diskat och plockat upp lite saker som kommit fram de senaste dagarna, varit ner på stan en snabbis och fixat en väska till Ulrica och fyllt på kylen lite med saker som behövdes... Ikväll blir det dans som jag sett fram emot ett tag nu och sedan blir det mys i soffan med film och gotta, så behövligt tycker jag.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0