Birstaränn

Var på Birsta med mamma en sväng för att fixa lite saker, så nu har jag lämnat min trasiga dator och tydligen kommer jag att tjäna mer på om de kan laga den med tanke på att den inte är så gammal, så får väl hoppas på det då. Var också in på Classe Olssons och köpte en till låda att ha under sängen, har två stycken sedan innan men de är typ full och behöver en till att ha lite kläder/ skor i så det blir nog bra med den.
Annars blev det lite tyg, nitar och rosa diamanter från panduro, textil lim från Jula och ett par svarta kängor att kunna ha under hösten
.Tyckte de där vara snygga och kommer nog passa till en hel del så de fick de bli, såg ett par till skor som jag blev helt kär i, men plånkan var snål idag så funderar på om man ska beställa de kanske, de var ju faktiskt väldigt snygga. ;D
Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och bara ta det lungt, ha en bra kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0