Bildkollage från Öland

Hejhopp!
Istället för att skriva en hel roman så slänger jag upp en hel del bilder idag istället så det blir som ett bildkollage, bilderna är inte redigerade eftersom mitt ps inte funkar så färgerna och allt kan vara lite piss på en del bilder, men hoppas att ni gillar de endå och förstå vad jag varit med om när jag befunnit mig långt långt ner på en fin ö såkallad Öland.
 
Långe Jan och dess fina utsikt.
Kostopp på vägarna!
Kinesiska murens bror. ;)
Fina hästar!
Fanns ju massa får också men de är ju inte lika fina så vi skippar dom tycker jag.
Borgholmsslott!!
De blev less på mig så vakterna låste fast mig. Men var väl inte duglig nog iaf då så åkte in i finkan..
Men inte ser man sur ut för det, kanske gillar att vara instängd och fängslad, kanske trivdes där, vem vet. ;P
Avslutar med lite mönsterbilder och ja lite coola tycker jag. ;P
 
Resan var rolig, var där tillsammans med min familj och vädret var bra i stort sätt hela tiden, kom bara några småskurar någongång då och då.
Dock pajade min dator när jag var där så det var ju något mindre bra eftersom jag inte hade förväntat mig att lägga ut pengar på en ny nu. Därav också den dåliga uppdateringen.
 
Men nu kommer ni inte hinna sakna mig för kommer snart att skriva om nästa resa. pucc och kram skumbanan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0