Back in Gävle.

Igår åkte jag tillbaka till Gävle med mamma och pappa, så blev till att packa upp alla kläder åsånt då man var framme, sedan drog vi till Valbo för lite middag på Ikea och för att fylla på kyl och frys.
På kvällen blev det lite minigolf som jag inte spelat på jag vet inte hur många år, gick ganska bra på en del banor och lite mindre bra på en del andra, man tycker ju att man siktar rätt men endå åker bollen åt ett annat håll.. Blev iaf att pappa vann, så får dra dit och träna lite tror jag så kanske jag kan slå han nästa gång. ;P
Men det var roligt och spela iaf, vet inte varför jag inte gått och gjort det innan.. :O
Efter minigolfen så blev det hem och sitta i soffan med lite fruktsallad och någon film på tv, alltid trevligt. =D

Idag åkte dom hem så drog på stan med Ingela och kikade runt lite, kom hem med tre nagellack och en bingolott, måste ju ha något och göra ikväll också så tänkte spela lite och hoppas att jag vinner något. :)
Ett blåglittrigt, ett lila glittrigt och ett lila nagellack fick det bli idag, är ute efter ett vitt också men hittade inga som var någon bra vitfärg just nu, men tyckte att de där var fina. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0