-_-

Igår blev det en sväng på Birsta med Jessica, hittade inget speciellt så blev nada köp för någon av oss, är så mycket jag vill ha nu eller rättare sagt så kan jag säga att jag behöver sakerna så jag vet inte riktigt vad man ska börja leta. Behöver en väska av större modell, ha sett några fina men kan inte bestämma mig om jag vill ha en brun eller svart väska för tycker båda färgerna är fina, sen skulle jag behöva en mindre väska, men det skulle jag kunna fixa till sommaren för det är det inte lika bråska med, sedan behöver jag även en ny partyväska, min senaste va ju skit snyg men den gick tyvärr sönder så nu ha jag lånat mammas på senaste tiden, få se om man hittar någon snygg, den får ju inte vara för stor eller förliten, den ska vara lagom stor.
Behöver nya skor, eller jag har massor av skor men inga kängor/boots eller va det kallas så det tycker jag att jag beöver, rättare sagt så behöver jag ett par svarta skor som jag kan ha mer till vardags, annars har jag bara svarta med klack och grejer till fest ungefär eller stövlar och vill ju ha några skor som passar mina vinröda jeans, då kan man inte komma med några lila, röda eller något iallafall.
 
Aja får leta någon dag på Birsta eller stan beroende på vart jag är, nu håller jag iaf på att flytta över lite grejer från min dator eftersom jag måste lämna in den så fort som möjligt, sjukt jobbigt, men vill man ha kvar bilder och andra saker så måste man väl, ska strax sno mathias bil och åka och handla men tänkte invänta Nita först som är påväg hit, vi ska nämligen på bibingo´ikväll och hoppas på lite vinst!!! :D
 
Ha en bra dag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0