Tidig morgon

Hallåhallå!
Igår var jag på kalas för att fira min kusin som fyllt år, sedan på kvällen blev det filmmys med Emma, väldigt trevligt. :D
Imorse blev det upp tidigt för att ta tåget 05:30 tillbaka till gävle, ursh man är inte van att ta det tåget längre så var lite jobbigt att kliva upp men tur att jag bara gick till 12:00 idag, var nog drygt att gå till det bara med både fysik och kemi, allt är så himla krångligt och bli för mycket tillslut, speciellt om man är trött. :P

Just nu tittar jag på tv och funderar på vad jag ska äta till middag idag, vet inte vad jag orkar göra för mat, haha.
Men men nått blir det väl alltid, och även en trip på affärn för att handla lite småsaker ska jag göra. :D 

 Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0