SKÅJ

På Lördagkväll kom Matilda och hämtade upp mig, så drog vi till Ica Maxi och mötte upp Ella och fixade lite gotta inför kvällen som spenderades på Ellas place. ;D Vi såg på film, pratade, skrattade och ja hade det roligt, dock kände vi oss gravid efter allt ätande, vi var riktigt mätta så det kändes som magarna stog rakt ut ungefär. ;D

Jaa slutade med att vi låg på golvet eller i sängen typ. xD HAHA

Igår så satt jag inne typ hela dagen och pluggade så har kommit lite längre fram i uppgiften nu iaf, synd bara att man har hundra uppgifter kvar när man är klar med denna. :(

Drog ut med Matilda på kvällen och köpte glass ( Kuckelikola),vi skulle sätta oss i solen men hamnade nere vid tjärn där det typ inte var någon sol alls. xD Glassen var iaf god, såg någon skum gubbe som såg ut och skulle bada eller något men typ ångrade sig, vette tusan vad han tänkte göra för något med ett par shorts som han drog upp ur en påse. :o

Åkte lite bil gjorde vi ju åh. ;)  Haha det var ganska roligt måste jag säga. xD
Kul kväll, kul helg ! :)

Idag blir det till att fortsätta med plugget, vädret utanför fönstret får mig inte att bli så pepp då de regnar, är mer en titta på filmdag känns det som, men men lite måste jag iaf göra så jag inte så still på samma plats. :)
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Naje vi hade väl ett namn på g men nu vet vi inte riktigt. :)

2012-04-23 @ 19:33:46
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0