Jobb! =)

Morsning korsning!

Har jobbat i en förskoleklass på Böles skola idag, gick bra även fast en del barn var lite stökiga.
Vart tydigen väldigt poppis, alla skulle hålla mig i handen, alla skulle klänga på mig och t,o,m så paxade de plats åt mig i matsalen, haha söta barn. :P
Visade sig även att en av mina skidskolebarn gick i just den klassen så lite kul att man redan kände ett barn där. ;P
Ja så idag har jag typ varit ute en hel del både i skogen och på gården, fått en fin hello kitty teckning och druckit god,varm choklad på rasten. Märkte även att jag kände igen ca 6 av alla som jobbade där, varav några har jag själv haft som lärare/vikarie/ rektor som liten, men tror dock inte att de känner igen mig som jag känner igen dom. :P
Träffade också Matilda som hade praktik där så var ju roligt att kunna få prata lite med henne också. :D:D

Dagens roligaste var när Agnes( en gammal klasskompis) mamma gick förbi och en tjej ropar: Men titta, där kommer ju Loreen!! x'D
HAHAH!!!

Aja blev iaf utelåst när jag kom hem, eftersom jag skulle åka med mamma hem så tog jag inte med nyckel, men så hann hon inte hämta för de skulle till stan och fixa något till Mathias fot så tur man har grannar som kan släppa in än. xD
Är typ lite trött nu och hungrig nu, hoppas det blir nog god mat!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0