helt slut!

Ja då ha moment två av denna kurs startat och jag känner mig helt död, dels för att jag sovit lite dåligt inatt och redan var lite trött utav det, men även att man inte är van att gå så långa dagar längre, 08:15- 15:45 tycker jag är länge som bara gått halvdagar och knapt varit i skolan något alls på ett tag nu.
Dagen började iaf med en kemiföreläsning, lite introduktion till det ämnet åså och jag tycker faktiskt att det verkade intressant och roligt med kemi. Därefter hade vi Fysik och intro om det, kändes intressant till en början men jobbigt mot slutet, men det kanske blir roligare när man väl kommit in i det.
På eftermiddagen hade jag Fysiklabb, och labba är ju skoj, tycker iaf jag. Jag vet inte, jag gillade de här ämnena i högstadiet då man fick labba och experimentera, men idag var jag alldeles för trött mot slutet och tror fler i klassen var det som de såg ut som så man längtade ju tills vi slutade så man fick dra hem. :P

Första energitillskottet när man kom hem : Kaka, kinderägg och äppeljouice, socker ska det va när man behöver energi. ;p Och nu har jag nyss ätit mat och fyllt på diskhögen med ännu någon talrik och kastrull, den där högen börjar bli lite stor nu, men diskmedlet är slut märkte jag igår så får väl traska iväg en tredje dag i raken för att handla då, alltid glömmer jag något.
Längtar tills det stora diskstället kommer hit! fast egentligen vill jag ha en diskmaskin.. hatar att diska, man får fan ryggskott!!! Kanske ska börja ta med mig disken till tvättstugan, eller vad tror ni. ;) HAHAH


Kommentarer
Postat av: kattiseriksson

haha men grav. = gravid så jag vill pröva gravid vattengympa :)

2012-04-04 @ 18:02:24
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: nita

Jag är också helt slut men det är för att jag var uppe tidigt och har vare på förskolan och sedan vare ute och gått i över 2 timmar. o: Hurtig. XD



Har också en diskhög. Hatar att diska plåtar, de skvätter över hela köket så jag ska diska dem i duschen. XD

2012-04-04 @ 19:17:54
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0