fruktsallad <3


Sitter nu och mumsar i mig denna otroligt goda fruktsallad gjord på jordgubbar, ananas, päron och vaniljglass. :)
Smakar riktigt somrigt och gott. =)
Och det blev ganska mycket fruktsallad på ganska lite frukt så har även tills imorn, vilket känns najs. :p

Idag har jag iallafall fått ihop 1 sida på uppgiften så det går väl lite frammåt iaf, avslutade det med en power walk med Carro, alltid trevligt. :)  Behövde gå ut och ta luft för att se om jag skulle bli bättre då jag helt plötligt började svettas och skaka som om jag hade fetaste parkinson, det blev lite bättre med skakningarna men däremot började jag frysa istället så vet inte om min förkylning försöker slå ut till något annat nu, hoppas inte det för har verkligen inte tid att vara sjuk nu.
Annars idag så fick jag reda på att de lagt ut yttligare en uppgift på black board, hatar verkligen då de lägger ut extra uppgifter utöver de vi fått på papper för man kollar sällan på den sidan, man kollar bara på de man vet stå med på pappret och missar man något så får de skylla sig själv tycker jag, vi har ju så sjukt mycket redan, varför lägga till en uppgift med ca 20 instuderingsfrågor till 2 böcker då för? Står inte heller när den sa vara inlämnad och det är lite drygt också, aja bara kämpa på, är kanske meningen att man ska få slita ihjäl sig så man förtjänar ett sommarlov? :o
Aja imorgon börjar jag så sent som 13:15, skönt med lite sovmorgon, även fats jag egntligen gillar att gå förmiddagar bättre så man har mer tid efteråt att göra vad man vill, jag har lite svårt att kliva upp tidigare för att sätta mig och plugga, pluggar hellre efter skolan då. :p

Men men ska strax gå och ta mig en dusch och ladda för Big brother om en timme. :)
                                      Puss och kram! ;D

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh, fruktsallad! :D <3

2012-04-19 @ 10:39:32
URL: http://lillastorasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0