duktigt!


Bild från igår innan jag skulle ut på en promenad, men ungefär sådär såg jag ut för några timmar sedan också om man byter mössa och ta bort halsduken så. ;P
Blev att jag drog ut och tränade lite endå, hade först ingen motivation till det alls, det kändes typ som att gå till affärn och hem igen skulle vara dagens träning, men sedan läste jag en sak som gjorde mig sjukt pepp, vad tänker jag faktiskt hålla lite hemligt, för det är mitt peppknep. Ne men så sjukt att det kan ändras så fort bara man kanske ser något eller läser om något, så jag drog ut i Boulognern och sprang/gick lite. Märktes dock att jag inte är fri från min förkylning än så ska väl försöka ta det lite lungt någon dag kanske, men det var riktigt skönt att träna endå. sprang sedan upp till lägenheten, hämtade plånboken och gick direkt till affärn för att köpa diskmedel för annars hade jag nog bara säckat ihop i soffan efter duschen och glömt bort det där sen.

Diskhögen är nu borta och det ser lite finare ut i köket iaf, är väl lite stökigt vilket fall men kan lova att det ser bättre ut nu, men seriöst varför ska det vara så tråkigt att diska? Att diska/städa borde vara som att gå till tandläkaren som barn, man får en belöning när man är klar för att man ha varit duktig. :P

Kommentarer
Postat av: nita

tog också tag i disken. :D

2012-04-04 @ 22:00:09
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0