chillidill

Tjohoo!

Idag tog jag en sovmorgon och sov till ungefär halv 1 vilket var grymt skönt,fikade och kröp ner i onepiecen och la mig på sängen för att plugga lite. :)
Senare på eftermiddagen drog jag på affärn för att köpa lite chips och cola, var grymt sugen, dock hann jag typ inte äta något för drog hem till Ella istället, men då hade man ju kvar tills nu och imorn istället då. ;)
Men vi hade det trevligt, satt och snackade lite sedan kom Calle och Linnea och hämtade upp oss för dom ville ha sällskap till donken, så då hängde vi med och även plockade upp Jesper också så satt vi där och snackade lite i några timmar. xD Ganska najs kväll. :)

Nu har jag nyss kommit hem, eller ja det var väl en halvtimme sedan men det känns som nyss så ska strax gå och lägga mig och lösa lite korsord tror jag, tänkte säga sånt gör jag en sån här fredagkväll men kom på att de bara va tisdag, känns fan som fredag. :o

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

åh vad har du pluggat?

Men varför var resan igen bra för? :(

Jo jag hade en toppen påsk, lugn osv så det var behövligt :)

2012-04-11 @ 15:02:52
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0