blä på uppgifter!!

somnade tidigt igårkväll och var riktigt skönt måste jag säga, dock så vaknade jag ju tidigt idag bara därför men sånt får man ta, trodde att det skulle vara bra för pluggandets skull också men har bara gått segt och kommer ingen vart alls blir så less.. Skit tråkig uppgift verkligen!
Så försöker jag leta i böckerna något man kan koppla ihop med texten som man ska och hittar ingenting, det finns inget drygare när man måste koppla till böcker.. :O
Blää vill bara få bort den här uppgiften och alla andra med så man slipper tänka på dem..
Vill få bort den här skiten nu för snart måste man ju börja med de andra också som ska vara inlämnad innan och kan inte påstå att de uppgifterna verkar särskilt kul heller, nu klagar jag väldigt mycket men asså seriöst hur kul är det att studera en insekt om man verkligen hatar sånna djur? Och det enda jag skulle tycka vara intressant att studera med något sådant djur är typ saker som säkert klassas som djurplågeri, typ om man stoppar in ett till djur i burken för att se om de äter upp varann eller om de ens rör varandra, eller om man sluter igen burken helt, inga lufthål och se hur länge insekten klarar att leva.. xD Asså ja jag är seriös, och kan aldrig tänka mig att man få göra sånna undersökningar kanske. :o
Sen fröuppgiften, ni kunde inte hitta något drygare eller? Det enda som jag kan tycka kännas roligt med alla uppgifter vi kommer ha nu är att det kommer in en del foto i nästan alla uppgifter, att vi ska dokumentera med bild och de är nog de enda som känns roligt, men skrivdelarna och läsdelarna.. neee..

Ne då jag avklarat dessa uppgifter, eller iaf terminsammanhållande uppgiften som jag sitter och försöker göra nu så ska jag köpa mig något bra för att jag ha varit duktig.
Idag förtjänar jag iaf en god fruktsallad innehållande ananas, banan och hallon med glass till då förstås. ;D Mumma!


Kommentarer
Postat av: andreas

Du kan ju få göra min svenska uppgift sedan med =)

2012-04-17 @ 15:25:55
Postat av: Linnéa

Sv: Sökte ämneslärar utbildningen mot Gymnasiet i Umeå och samma utbldning i Härnösand på distans :)



Jaah hoppas kan man ju alltid :)

2012-04-18 @ 09:10:24
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Svenska Religion eller Historia :) Typ dom enda ämnena som jag har behörighet till oxå ^^

Det ska faktiskt bli as kul, om jag nu kommer in x)

2012-04-18 @ 14:49:29
URL: http://liiinneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0