Vilket helvete

Igår då jag öppnade kartongen till dropparna som löser upp limmet till hårförlägningen så var flaskan tom,och jag hade ju liksom planerat att ta bort de då eftersom jag kände att det där håret har gjort sitt, det var bara till ett trassel just nu och utan dropparna var det helt omöjligt att få ut de, men eftersom det hade trasslat sig så tror jag inte att dropparna hade funkat på just det stället vilket fall så blev till att dra och halft slita, kamma och skrika, kan ju säga att tillslut blev hela håret till ett skatbo som absolut inte gick att kamma ut, så gjorde ju ont utav helvete och då är endå inte jag så jätte håröm, men asså jag är helt öm hela hårbotten idag och känns som att man ha 100 bulor eller något. :o
Jag har fortfarande inte fått ut allt trots att jag satt hela kvällen med det här igår, men har fått klippa in de hår som blev kvar tillsammans med mitt riktiga, och har defenitivt inte fått ut allt trassel, så det är rena rama helvetet att ta bort sånt här kan jag lova. Tror jag kör på clips nästa gång även fast de är sämre då man vill göra frisyrer och sånt.

Men skulle iaf få 2 nya droppar så jag kan ta bort de som sitter stenhårt, fick en extra på köpet så det är ju najs och jag hoppas att dom kommer fort och att de kommer hit till Timrå också eftersom de stog den adressen först.

Men så fort jag fått ut allt så blir det gå till någon som kan klippa mig, för bara av allt slit och kammande så blev håret riktigt slitet, och vill ju hellst inte tappa håret och bli flintis, så vet inte alls hur kort hår det kommer suta med att jag ha, tycker det är nog kort nu.. :(

Lovade ju en bild idag, men den kommer isfåfall senare eller när jag fått till håret bättre.

Nu vänta jag på att mamma ska komma hem så vi kan dra och köpa en hårinpackning och kanske något annat också.

Nu kommer hon så hejsvejs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0