ÄNTLIGEN! :)

Äntligen klar med upgiften inför seminariumet på Torsdag, tog ett par timmar att komma på sista frågan och när jag väl skrivit klart allt så kommer jag åt någon knapp eller något på Word så sidorna blir helt cp och tyvärr så var det ju ett par år sedan jag hade datakunskap+ att den läraren var jätte dålig så det är ju inte så konstigt om man inte minns hur man gör.
Men känns bra att man fått några gratis usb-minnen så man slipper dra med sig de större och tappa bort dem, gratis usb-minnen är aldrig fel även om det inte är så mycket utrymmen på dem men endå. ;D

Har ont i ryggen efter att suttit konstigt och skrivit, tro jag få spänna fast mig på en ställning eller något så man måste sitta rakryggad, vilken bra hållning man skulle få då. xD HAHA.

Snart är det dags att dra på sig träningskläderna och även denna snygga väst :

Den är inte så slajmig och spöklik i verkligheten, utan texten stå ju med reflex så den och blixten gick inte riktigt ihop så blev ett konstigt ljus, men det är ju mobilkamera oxå så man ska väl inte förvänta sig att få bästa bilderna då, och pallade inte ta om bilden heller, de var ju mest tänkt att ta en bild bara för att visa er vilken otroligt snygg väst jag får ha på mig. ;) Jag synns ju ute i mörket iaf. ;D

Men är en halvtimme kvar tills jag ska börja gå så ska väl inte byta om riktigt än.:P
Ska väl ta det lugnt och kika runt lite på Facebook först. ;D hehe

Ha en trevlig kväll mina vänner ;D


Kommentarer
Postat av: nita

sv; Känner lite så jag också. Vi har ju fortfarande kvar allt från gymnasiet och har inte hunne skjute bort allt som har med plugg att göra.



Vi har inte heller någon tenta på första kursen. Väldigt skönt.

Har hjälp att komma igång av min studiegrupp. Vi ska träffas nu på fredag och diskutera nästa uppgift och hjälpa varandra att börja. Väldigt skönt. (:

2011-09-20 @ 22:02:58
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0