tråkväder och tråkplugg

Hallåhallå!

Idag var det en ganska skön dag på skolan, vi fick någon rolig uppgift att skapa en "bio-affish" med bara kroppen, vi fick en filmtitel och genre som man hade några minuter på sig att fixa något i grupp.
Ganska roligt faktiskt.

Slutade innan 12, för vi var klar med de vi skulle göra så då cyklade jag hem i regnet igen och åt lite lunch och började plugga, så nu är jag iaf halvvägsklar, fattas 2 frågor som jag ska ta ut från kursliteraturen.
Är ju så drygt att sitta och läsa massa och speciellt de som inte ens är på svenska.

Men har pluggat nog idag känner jag, får fortsätta imorgon och även börja på värdegrundsuppgiften.

Nu tänkte jag ta det lungt och titta i min Solotidning som kom idag sedan blire träning då Army fitness startar på riktigt, ska nog bli roligt. :D
Ska bli skönt att äntligen komma igång med träningen igen så man kanske kan säga att IDAG startar mitt nya liv.
HAHA!

Kanske skriver senare om jag inte är helt död. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0