Packar !

Idag stog jag utanför skolan redan klockan 10:00 fast jag började klockan 1, ni förstår att på dom här tre veckorna har jag blivit råpluggis, så jag gick ju dit i förtid och pluggade.
HAHAH ne vilket skämt, jag kommer aldrig någonsin lyckas bli en pluggis även om jag skulle försöka, jag var nämligen där för att äta frukost, kåren som bjöd och det gillar vi ju. :D

Lektionen idag var rolig, vi fick leka någon lek och sedan göra en mindmapp utifrån sina lekminnen, vad man lekte som barn,med vilka och vart man lekte.
Var så roligt då vi skulle redovisa det vi kommit fram till och höra allas lekar för man vart påmind om så mycket från då man var liten och det blev liksom : Ja juste, den leken, ja den lekte ju jag också typ.
Ne var kul att få blicka tillbaka lite. :)

Skulle gärna leka lekar på alla lektioner, men så roligt lär man ju inte få ha de. xD


Orkade inte göra någon mat då jag kom hem, var liksom inte sugen på det jag hade, så tur man ha micromat då det behövs. xD
Så blev det ju en kladdkakebit kvar sedan igår så fick ju lite efterrätt också. ;)

Nu håller jag på packa lite, drar till Timrå imorgon igen, och denna gång ska jag försöka ta rätt tåg iaf. HAHA.

Måste diska lite också, och plugga lite så har bara jobbiga saker att göra ikväll.


Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0