Ursh för fetmat..

Asså nu måste man skärpa sig, har blivit nattekäk och tjockismat till lunch flera gånger nu,och igår när vi var på Max insåg jag verkligen hur äckligt det är, man började ju fan må illa så nu ska fan fetmat få hålla sig ifrån mig ett bra tag, eller rättare sagt ska jag försöka hålla mig ifrån de, men kommer bli lättare då nollningen är över.
Och ska jag äta ute nu så får det bli något annat en typ donken,max eller någon grill, mer riktig mat asså.
Ursh !!

Men men idag är jag ledig, så man fick ju lite sovmorgon vilket var väldigt skönt, så på schemat idag är det först och främst städning som gäller, är typ grejer överallt just nu och tappar ju hår som fan, så man kan tro att det legat en katt och gosa med min matta. Snart är man korthårig och tappar åtminstånde inte lika långa hårstrån, man kanske slipper städa lika ofta dådå när långhåret är borta.;D

Lär ju måsta diska idag också, i början var man jätte duktig och diskade på en gång så att det aldrig blev högar, men nu när man haft lite tid från att man kommit hem till att man ska iväg på fest så har man varken orkat eller hunnit diska, så nu är det lite mer saker att diska. :/
Tror det kommer bli lättare sen då man har mer tid på sig.

Skulle vilja dra ner på stan eller något också, eller åka till Valbo, men vet inte om det är någon som är sugen på hänga med idag.
Återstå att se. :)

NU ska jag göra ordning lite frukost, hejs. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0