Träningsverk ! :(

Godkväll gott folk. ;D

Sitter i soffan och har nyss tryckt i mig lite yogurt och en kopp varm choklad, kände att jag behövde använda mjölken så jag inte köpt den i onödan, nu när bakningen blev som den blev.

Kändes verkligen på träningen idag att man redan hade träningsverk, benen var tunga och gick knapt sitta på rumpan, men det är väl så det ska vara antar jag?
Har fått varit med om många udda sett att göra armhävningar på, antingen stå på huvudet och göra armhävningar på händerna, eller t.ex då vi gjorde armhävningar på varandras ryggar, eller när vi skulle kroka ihop 2 stycken och bara få använda en arm var och göra armhävningar tillsammans som om vi satt ihop. :o

De är bara få av många övningar vi gjort, är glad att mitt knä är bättre annars hade det nog lagt av för länge sedan, och samma om jag hade haft kvar glapphöften, så denna träning rekomenderas om man inte ha några allvarliga skador. :P

Imogon väntas städning och sånt tråk, nu blire sista avsnittet av breaking news med Filip och Fredrik. :D
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0