Torsdag

Hallåhallå!

Älskar att vakna med träningsverk, eller inte.. Känns mest i benen och rumpan, men även i axlarna och på sidan av kroppen typ, och ikväll lär man ju samla på sig lite mer träningsverk <3 ;D

Trots det så tog jag cykeln ner till stan och köpte en nya vinterjacka som jag lagt undan, tänker inte lägga upp någon bild just nu, för den jag tog blev bara dålig och det är svårt att få en jacka att se bra ut på bild, så kommer nog någongång senare.
Iaf så är den typ lite brun- beige, med lila text över bröstet och armarna, och har märket Thirtytwo. Jag tyckte den var najs iaf, snygg! De flesta jackor jag sett från det märket har varit ganska snygga. :)
Nu fattas bara nya täckbyxor, men det får jag köpa när det börjar närma sig sesong för det. :)

Har hämtat ett paket med kurslitteraturen för kommande kursen, så känns ju bra att dom kom nu, med tanke på att det startar på måndag, men känns tungt också för det var inte det billigaste, så man lär ju få snåla resten av månaden efter att jag handlat lite åså.

Bakade en sockerkaka förut, som blev helt misslyckad, jag som aldrig misslyckats med något bakverk förut.
Men nu svämmade allt över så det började ryka och lukta bränt eftersom det brändes i ugnen, så fick ta ut det och göra ren ugnen och sedan stoppa in kakan på nytt, men tro inte att det var något bra, verka blivit någon kladdkaka av någon slag istället.
Men men man kanske inte kan lyckas varje gång, eller så var det väl inte meningen att det skulle bli någon sockerkaka idag.


Ska väl ta det lugnt ett tag innan jag ska byta om och göra mig redo för sista träningspasset denna vecka, innan jag få vila 3 dagar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0