Studieteknik

Idag har jag varit på en föreläsning om studieteknik. Väldigt intressant och lyssna på tycker jag, och tror nog att man kommer ta med sig mycket utav det han sa och försöka lära sig, Jag tror även att då jag läst boken så kommer jag förstå ännu mer, har bara läst 1 kapitel än. :P

Men på föreläsning två så var vi trötta och orkade inte lyssna mer, så då det blev paus så gick vi hem ist.

Gick på affärn och köpte creme fraiche för en 5:a, as najs och ha coopmedmera kort ju, blir ju billigare då med medlemspris. ;D

Så nu håller jag på laga mat, blir köttbullar idag. ;D Sedan ikväll blir det träning. =)
Lite tråkigt väder idag, få hoppas det inte börja regna för då känns det bara jobbigt och träna. :P

Nu ska jag duka upp det som behövs på bordet och äta lite. ;P

Kommentarer
Postat av: victoria

SV; Tack för din kommenrar, lycka till :)

2011-09-28 @ 20:03:07
URL: http://victoriabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0