Segsöndag


Ja typ sådär känner jag mig idag, trött, men lyssnar på musik så bli endå lite på sjunghumör och gubben som är på vänster sida är en glad gubbe bara att den stängde ju munnen precis då jag tog bilden sen var ju allt borta och orkade inte göra om, så nu ser den mest ut som en dryg gubbe men det kanske jag också är, vem vet, men det tror jag inte. :P
Jag känner mig dock inte som en panda, det var mest för kul och för att jag ser så trött ut. haha!

Känns så jobbigt att man blivit förkyld, för vara sjuk i skolan är ju typ det jobbigaste som finns och man vill ju inte direkt missa något första veckorna.
Man typ snora och nyser hela tiden och hosta lite då och då..  Så nu börjar jag få lite ont i lungorna också, men det får jag typ alltid då jag blir förkyld så det hör väl till eller nått. :P
Fast är jag förkyld nu så kanske jag inte blir det då vintern börja istället, som många bruka bli. :P

Tänkte säga att snart var det dags att börja göra middag, men jag tar tillbaka det, är ju minst 1 timme kvar tills jag ska börja göra det.
Idag blir det något gott iaf, taccos. <3 :) Har egentligen ingen ork att göra sån mat idag då man behöver fixa så mycket men nu ha jag bestämt det så nu får det bli så. :D

tänkte trippa iväg på affären och köpa kuvert och frimärke nu och panta så man får lite luft, har ju suttit inne hela dagen hittils.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: marlene

Inte bra att du blir sjuk nu men så länge du inte har feber så kan du ju vara på skolan. Ta lite hostmedicin och så ska jag skicka ner en Bricanyl som du kan ta då du ska sova om du har ont i lungorna..

/ Mamma.

2011-09-04 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0