orka rubriker

Stamp on the ground, jump jump jump jump...

Lätt att fastna i musiken istället för att göra det man borde och plugga, kanske man ska börja lyssna på låtar man tycker är skit dålig istället så kanske man inte kan sjunga med och inte bryr sig om musiken lika mycket.

Ne men jag tror att jag inte kan koncentrera mig på att läsa bara för att det är engelska och jag är trött, typ skittråkigt och drygt att läsa igenom så mycket, har fan 1 fråga kvar och vill ju bli klar med det här nu, men min pluggork ligger på 0 idag.

Men redovisningen idag var iaf rolig, första gången jag tyckt att en redovisning varit rolig tror jag, men vi skulle ju göra den på ett mer teatriskt sätt eller vad man ska kalla det och visa upp hur den värsta förskolan skulle kunna se ut. Var faktiskt ganska roligt att se hur alla hade gjort och tänkt.

Ska snart gå och handla nå smågrejer till maten hade jag tänkt så ska jag väl försöka få klar sista frågan också så jag kan känna mig lite duktig som gjort klar det. :P



Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: nita

sv: vi kör på magrutor! Lätt!!

Jo, blir så förbannad när dom är på Ossian. Han är inte den starkaste killen liksom. Och han hade precis börjat få lite självförtroende så kommer den där killen och slår det ur honom. Skolan verkar inte göra så mycket heller. ):

Värsta är att den där killen är på Örnen ganska ofta så Ossian är ju aldrig ute längre. Det ska inte behöva vara så.



Känner som dig när det gäller pluggandet. Ingen ork. Lyckades skriva klart uppgiften igår men har en ny nu. Vi har ungefär 5 uppgifter kvar på den här kursen. Så på fredag när vi är lediga från föreläsningar så kommer vi samlas och plugga istället. Hahah.

2011-09-20 @ 15:29:14
URL: http://zphoto.blogg.se/
Postat av: nita

sv: jag vet inte hur lång den är. har väl gått några veckor redan, den är lång iallafall för den är indelad i 2 moment och vi är fortfarande på moment 1. Tror kursen täcker hela terminen. Fast sista uppgifterna ska in 1 november. Tror nästa moment börjar då.



Vi får massa uppgifter fast har mycket ledig tid också. Tycker inte det är så farligt faktiskt. Dock lite jobbigt att komma igång. Hatar att komma på frågor till seminiarier. o:

2011-09-20 @ 18:31:36
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0