Min nollebricka

Nu ska ni få se vad fin min nollebricka är efter den här veckan.
Den har ju varit med om en del så jag lovar, den är jätte fin. ;)

FÖRE:



EFTER:

HAHAH lite skillnad kanske..
Den har bara ett snöre nu så den hänger lite snett och är lite sönder.. xD
Men kolla in min närvaro längst ner, har varit med de mesta av dagarna/kvällarna. ;D
Men den var väl fin? ;) Den ska jag spara som ett minne av den roligaste veckan på länge. :P


Idag blev det en tidig morgon för mig, behövde kliva upp redan halv 8 för att gå ner och tvätta eftersom morgontiden var den enda som fanns idag och man passar väl på när man är ledig.
Men nu är det typ klart, kläderna ska bara in i garderoben igen, det jobbigaste typ. xD HAHA

Ska snart gå och duscha så man vaknar till liv och göra något åt disken och panten kanske..

Ikväll väntas bio med Emelie, Linnea, Natalie och Anna? Har inte hört om Anna skulle med eller inte så därför blir det ett frågetäcken på henne nu. :)
Men det ska bli roligt. :D
Få vila lite tills dess så man känner sig lite piggare och inte somnar i biostolen. :P HAHA

Ne nu ska jag börja fundera över någon lunch för börjar bli lite hungrig.



Kommentarer
Postat av: Marlene

Där ser du hur det är att ta rätt på tvätten, jag har ju sagt att det är jobbigt att ta reda på den och det är väl därför som era kläder alltid har legat kvar inne i tvättstugan och sen har ni tagit rena därifrån..

2011-09-04 @ 13:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0