kalasbak och partaj

Baka,baka liten kaka.. ja jag bakar massor nu känner jag.
Igår blev det några riktiga chokladbombskakor, skulle vara alla möjliga sorters choklad i dem, och idag har jag stått och fixat med en cheesecakebrownies som jag hoppas ska bli god då den är helt färdig.
Den ska ju stå för kylning i 4 timmar innan man kan göra något med den. ;P

Sedan om jag hinner skulle jag ta och slänga ihop några chokladbollar oxå, eller om jag ska skicka det jobbet på mamma kanske, fast mina chokladbollar ä ju godast. ;D

Känner att jag hinner inte så mycket mer nu, måste snart börja göra mig i ordning för festen som är ikväll.
Ska ju på 18-års fest så kan nog bli skoj, fast egentligen känner jag att jag inte har tid med fest nu, har så mycket som måste göras, men man vill ju inte direkt missa den heller. :)

Idag har mormor varit här och firat mig lite, så ha pratat lite med henne åså, men skriver inte vad jag fick än, för vill skriva allting efter morgondagens kalas istället. :)
Samma med det jag fick igårkväll av mamma och pappa. :)
Blir mycket bättre så. =)

Nu ska jag plugga i drygt en timme innan jag måste hoppa in i duschen.
Ha en jätte trevlig helg alla.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0