Helgen med Emma



Tänkte berätta lite om helgen tillsammans med världens bästa. <3 :)

I fredagskväll, runt 7 tiden hämtade jag upp Emma på tågstationen, därefter gick vi och köpte hem pizza för vi var jätte hungrig, och det roliga är att jag halft skrytit om att den där pizzerian är så bra, också får Emma en pinnjävel i pizzan, seriöst en pinne, träflisor liksom, sjukt mysigt att tugga på det.
Vi tog med oss bitarna och gick tillbaka, men inte kom de därifrån eller, nejnej!! Vi skulle ätit där så skulle de fan inte kunna säga något, men synd att dom inte ens kunde ursäkta sig, där miste dom kunder iaf. :o

Vi hade iaf massor av godis och chips att tröstas med, och ett gott skratt fick vi, as längersen man skrattade sådär mycket. xD

Vi kollade lite på Idol sen träffade vi lite folk ett tag, och sedan då deras buss hem kom, så körde den tydligen bara förbi så vi tänkte låta dom få sova i tvättstugan HAHAHA, fast vi kunde inte vara så elak så dom fick ta bäddsoffan och Emma fick hoppa in i min säng. :)
Men gick ju det också, vi hade lite allsång och spelade spel så var ganska roligt. ;D


På lördagen drog vi till Valbo köpcenter, och busschauffören tyckte vi såg helt förskräckt ut, men vafan har ju aldrig åkt bus här förut, så det tro jag de, man blir ju lite rädd att man ska ta fel och åka någon helt annanstans.
Vi blev tvungen att fråga där vi skulle kliva av också, så vi klev av rätt, men bättre det än att åka för långt. xD

Tog en lunch på Subway, as gott var det, sedan kika vi runt lite på alla affärer, kom hem med sakerna jag la upp på bloggen igår, en ring, friends forever örhängen och två vanliga enfärgade tröjor i rosa och grönt. :D

På kvällen drog vi på bio, blev bjuden av Emma som en födelsedagspresent, tack så mycket. <3 :)
Filmen var jätte bra, vi såg Crazy stupid love, värd att se tycker jag om ni inte sett den. :)
Det roliga var att vi gick in och satt oss i fel salong först, vi tyckte liksom att siffrorna stämde inte med raden vi fått, för de siffrorna var mycket längre ner och där satt de folk, men vi visste vart vi bokat platser, så vi satt oss där, och självklart kommer det några och bah: Ni har tagit våra platser, och vi bah: ne men det stå rad 10, bara att numrerna stämmer inte, men vi hade tagit de här platserna..
Så tillslut bah: Men ska ni på Jägarna?
Jag bah: Nemen nej, den ha jag ju redan sett så den ska vi inte se. xD
Typiskt oss och  gå fel, men vi kom ju rätt tillslut. ;D

Idag har vi tagit det lugnt bara, gått en prommis ner på stan en snabbis och packat ihop lite grejer, sedan vid 17:17 så hoppade hon på tåget och åkte hem till Timrå igen.
Lite tråkigt, längtar redan tills nästa gång vi ses. <3 :)

Så efter de så ha jag typ varit i tvättstugan och tvättat lite, har fortfarande lite kläder kvar i torkskåpet som ska hämtas, sen kan man ta det lugnt resten av kvällen, har riktigt ont i magen och har haft det typ hela helgen, förstår inte vad jag har för fel med magen, men min mage blir jätte ofta helt cp, men såg några tabletter på en reklam som kanske kan funka, ska ta reda på vad de heter och prova, för hela dagen blir typ förstörd då jag får så här.
Är jätte trött också, har ju inte blivit så mycket sova i helgen, så blir nog en tidig kväll skulle jag tro, fast är ledig imorn så få iaf sova ut. :D

Har haft en jätte rolig helg iaf och hoppas ni också har det. :)





Kommentarer
Postat av: emmaa

längtar oxå tills nästa gång vi sees :):) <3

2011-10-02 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0