Hej igen Gävle,hej träning.

Imorse blev det en tidig morgon, redan 04:30 skulle jag upp, eftersom mitt tåg gick 05:35 tillbaka till Gävle.
Satt typ helt död på tåget och lyssnade på musik och spelade spel samtidigt som man halvsov lite emellanåt.

När jag kom fram till Gävle så duggade det lite och tänkte leta en buss som gick förbi sjukhuset men enda bussen jag såg var ju helt packad, så blev till att dra den tunga väskan hem istället, dock så var det inte lika jobbigt som förra gången då jag hade fyra väskor, som man dessutom fick bära. :o
Det jobbigaste var väl egentligen bara att få upp resväskan till 3:e våningen, men det gick ju. :P

Drog ner persiennen och slog på tv och la mig och sov en stund, iaf en timme till fick jag sova, inte så mycket kanske men alltid något.


Började skolan klockan 13:00, hade mitt första seminarium då man skulle diskutera i studiegruppen om varsitt citat ur det vi skulle läst tills idag.
Gick väl bra, längtar dock inte tills nästa seminarium då vi ska ta ut egna diskussionsfrågor från 2 böcker, känns drygt, men man får väl börja läsa det snart då kanske, minns inte riktigt då det var.

Annars idag så har jag tränat för första gången på ett bra tag, är fortfarande lite förkyld men kände att jag måste passa på nu när provgången för Army fitness var eftersom jag är sugen på att prova deras bootcamp som startar på måndag.
Det är liksom lite militärmetod över träningen, de är jobbigt, de var det verkligen men samtidigt väldigt roligt.
Man tränar i par/grupper och gör massa olika övningar, kan säga att efteråt så var vatten kanske det godaste som finns, och jag var nog lika skitig som ett dagisbarn som varit ute och lekt, de blev ju en del övningar i gräset och leran så man var väldigt skitig och blöt då det var över, så när man kom hem blev det en dusch och lite fika. Man blir ju trots alt hungrig efter att man har tränat, men nu fick jag ont i magen istället efter att jag ätit massa. :o

Ne men jag kommer absolut att gå med i Army fitness bootcamp som startar på måndag, tror det kan vara ett bra sätt att komma igång med träningen igen, och även om man inte orkar mer så pushar dom på än så att man ska försöka att orka lite till, och sånt tycker jag är jätte bra för när man börjar träna ensam så blir det lätt att man bara ger upp då man inte orkar mer, ha man en instruktör som pushar på än så känns det mer som: jag kan klara det här och jag ska inte ge upp nu.
Och juste kommer vara med i tidningen, någon lokaltidning här som jag inte minns vad den hette, men kul och vara med i tidningen då man tränar och se helt slut och svettig ut då, tur det inte är samma tidning i Sundsvall/Timrå som det är här så alla kan se. xD


Just nu är det breakning news som gäller på tv, så ska gå och borsta tänderna och mysa ner mig i sängen och titta lite på det innan jag somnar.
Så godnatt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0