Godmorgon

Vaknade av tv´ns röster, och försökte småkika lite med mina trötta ögon, men somnade om ganska fort, vaknade en stund senare istället, men endå alldeles för tidigt för att vara ledig och kunna sova ut mer.
Men men då var det för varmt för att somna om, så blev till att kliva upp och göra frukost då. :)


Idag är det städning som står på schemat, hur mycket jag orka städa är ju en annan sak, men måste ju iaf göra det lite fint här, för just nu ligger det saker överallt,och disken är enorm trots att jag diskade en hög igår,tror jag.
Eller om det var i förrgår.
Förstår inte hur det kan bli så mycket disk så snabbt, fan kunde det inte finnas en diskmaskin eller, hade ju varit bekvämt.

Ska gå och handla lite gott inför kvällen också, får ju pengar idag så, känns bra att ha nått att leva på igen. ;D

Sen klockan 7 ska jag stå på tågstationen och möta upp min käre vän Emma som kommer och hälsa på mig i helgen. <3 :D
Ska bli jätte kul. :D

Nu är det dags att klä på sig och börja städa.
Skriver kanske något mer sedan om jag hinner. :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Bättre att diska på engång så får du inga högar. Hoppas att ni får en bra helg du och Emma.

2011-09-23 @ 10:34:32
Postat av: Ulli

Inte behöver du städa för att Emma ska komma...du vet väl hur de brukar se ut hos henne :p Ha en jättekul helg ! :)

2011-09-23 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0