Finsittning

Nu är jag hemkommen ifrån en väldigt rolig kväll som först startades hemma hos mig tillsammans med Linnea,Anna och Natalie. Vi satt här och förfestade lite samtidigt som vi satt och klurade på vårat spex som vi behövde göra inför alla, så tillslut blev det en omgjord verson på låten "Sommaren är kort", tycker vi var grymt duktiga som lyckades få ihop den. ;P

klockan 19:00 startade finsittningen, och alla var så fina så.
Det bjöds på hyfsat god mat, Iallafall varmrätten, det andra var väl lite sådär men kom ju inte därifrån hungrig för det.
Måste säga Grattis till Anna och Emelie som lyckades bli prinsessa och drottning, det blev faktiskt 2 prinsessor, 1 drottning, ingen prins och 1 kung, märks att de är flest tjejer kanske? xD

Och juste vilka vann allt då, joooo BÄVRARNA, wohooo DO IT FOR BEAVERS!!!
Vi har Kommit bäst till i alla tävlingarna, och hade slagit rekord och allt var det nu var, men det är klart, vi är ju bäst.;P

Kvällen fortsatte senare på kåren, där det dansades och hades skoj. :P

Men när jag kom hem fick jag typ chock kan jag lova, tröck ner en macka i brödrosten och medans gick jag och klädde av mig och myste in mig i min filt, och helt plötsligt börja det tjuta som fan av brandlarmet, vart ju seriös rädd för inte var jag berädd på något sånt såhär 3 på natten då man ska gå och lägga sig.
Drog ur batteriet så fort jag kunde så jag inte skulle väcka några grannar,men nu är jag ju såklart lite orolig och har massa tankar typ:
Måste man sätta tilbaka batteriet på ett visst sätt? Och OM.. piper den inte när det väl börja brinna om jag gjort fel?
Sen undra jag varför den reagerade nu och aldrig annars på brödrosten, är det något fel eller är det något annat det kommer ifrån?

Ursh hatar sånt här, jag har typ fobi för bränder och sånt där, tycker det är jätte läskigt om jag ser något hus som stå i brand, och jag skulle få sådan panik om jag såg att det brann här.
Våga man sova nu?
Måste försöka tänka på något annat, få typ slå på tveller nått för är ju iskallt att sitta uppe nu..
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0