Fel årstid!

Hejhej :)
Sitter här i soffan och har nyss ätit lite lunch, behövde äta upp potatisgratängen eftersom jag var så klantig och tog fram hela påsen igår. Känner att man halft har tårar i ögonen efter att ha druckit ISKALL cola, men det finns fan inget godare, tror jag inte insett fören nu hur jävla gott cola egentligen är, men ska försöka att inte göra det till något beroende. xD

Har varit på stan en sväng förut och letat en klänning tills ikväll då det är finsittning, hade hellst velat haft någon fin långklänning men något sånt har dom ju inte på affärerna nu, sen skulle jag velat haft ett par snygga pumps, eftersom jag inte tagit med några sånna skor hit, men inte ens ett par snygga klackisar hade dom på någon affär, vad är det här?
Börjar undra om de är lite fel årstid för att leta sådant, så får väl ta något jag har iaf då, studentklänningen kanske?
Var nära på att komma hem med ett par jeanstights och en tröja istället men lyckades hålla plånboken stängd,vilket jag känner mig ganska duktig över.
Är ju så att det var lite tomt i kylen/frysen så kände att jag behövde handla lite mat först så jag har något att leva på.
Sedan har ju jag faktiskt lite planer på att börja träna, så behöver ju lite pengar dit isåfall. :o

Ger mig själv en guldstjärna eftersom jag tänkte lite smart där. ;P

Nu ska jag plocka bort maten från bordet och börja fixa mig inför ikväll, ta ju lite tid när man inte planerat kläder och hår än.
Få se om jag hinner skriva något mer idag, annars berättar jagom kvällen/natten imorgon. :)

Ha en trevlig dag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja nu var du duktig..

Borde väl inte var afel årstid för att hitta en långklänning men det blir säkert bra med studentklänningen också. Ja du får väl fylla upp kylskåpet litegranna igen.



/

2011-09-02 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0