Bästa vän <3


Wiie snart kommer världens bästa Emma hit och ska bli jätte kul och träffa henne för jag tror att vi kommer ha så mycket att prata om och vi kommer nog skratta mer än vad vi orkar. :)
Har saknat henne jätte mycket, och är väl den vän jag saknat mest av alla så äntligen får vi träffas igen. :D

Vi ska väl ha lite myskväll med Chips och godis framför filmer. Sedan skulle jag inte alls förvåna mig om vi råka prata bort en hel film men det gör inget. xD

Men först och främst så vill jag ha middag och vi ska ha gäster på middag idag så går ju inte äta när man vill, men dom skulle ju komma klockan 6, så förhoppningsvis kan man få mat snart då. :D

Ha en trevlig fortsättning på helgen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0