Torsdag =p

Ska börja med att tacka för alla komentarer jag fått på det tidigare inlägget, ni som inte komenterat och läser detta inlägg tycker jag borde komentera för att ge mig mer tips.
Det är svårt det här med färga håret, man måste ju veta om man vill testa på något helt nytt eller köra på något liknande man haft förr, om man vill göra en stor förändring eller bara än liten.

Idag cyklade jag ner på stan för att käka brunch med Olivia, varken hon eller jag hade någon vidare bra frukost hemma, och speciellt inget som man var sugen på såhär dagen efter fest, så det blev pizza på gallerian 9:an istället, väldigt goda var dom, därefter blev det en Juice på Naked juicebar som Nita hade tipsat mig om, och håller med om att det var riktigt goda juicer, själv testade jag Berry Energizer, som var någon energikicks juice, för kände att det behövde jag och faktiskt, man blev piggare av den, plus att den var god. =)

Olivia hittade inte sin cykel då vi skulle dra till skolan, hon hade tydligen lämnat den på stan för några dagar sen och glömt vart hon ställt den, hahaha illa. xD
Så mina ben fick ju kämpa lite extra då man fick en till människa på pakethållaren, plus lite luft i däcket och det känns som att bakhjulet är helt vindt. :O
Dör ju den dag hjulet ramlar av, försökte pumpa cykeln idag, men kom ju ingen luft ur skiten på skolan, så fattade ingenting. Får klara mig med lite luft ett tag till. xD

Hade 2 timmars föreläsning, då Britta BrÜgge, en av författarna till en bok vi har på kurslitteraturen skulle prata lite om utomhuspedagogik och massa.
Kände mig inte alls pepp för föreläsning idag, visst hon var rolig och så, men det var ingen rast på 2 timmar så man blev ju jätte trött. :o
Vi fick sjunga någon sång också, och tjejernas vers var ju lite kul bah : Jag äter socker,dricker vin, därför är jag fin. Nått sånt. xD  Tur man drack vin igår då, så man är extra fin idag. ;) HAHAH

Cyklade iaf hem efter föreläsningen och började laga mat och kolla runt lite på datorn.
Jag vill ha och göra så mycket nu, ha så mycket funderingar kring saker så känner att jag skulle behöva vinna på lotto, någon miljon eller så. Vore inte fel, inte fel alls. :P

Var träning ikväll, i spöregn, inte så mysigt.
Det blev tungt att röra sig med blöta kläder och man blev kall av att ligga på backen ibland.
I början försökte vi hålla oss under ett stort träd och där var det taggbollar från ett träd hela marken så gjorde ju skit ont och krypa, och allt möjligt på marken där. Hade t,o,m en taggboll i håret då jag kom hem märkte jag. :o

Nu har halva träningsperioden eller vad man ska kalla det gått, 3 veckor kvar bara. :P
Var riktigt skönt att få ta en varm dusch då man kom hem,ta på sig en pyamas och dricka en kopp te. :)
NU blire lite musik innan man ska krypa ner i sängen, börjar tidigt imorn. =/ Fast slutar tidigt också, 12 så man ska väl inte klaga. :P
Känner för att sjunga lite, men man vet inte hur högt man törs sjunga här utan att grannarna ska höra, med tanke på att min musik hörs ut i koridoren liksom, och ska man visksjunga så äre ju lika bra och låta bli. xD

Aja godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0