Schteen

Hallå där!

Imorse var man inte alls så pepp på att kliva upp ur sängen för att gå ut och cykla i regnet för att kolla på stenar, ifs så regnade det inte mycket men ändå, ni förstår säkert tanken.
Vad har vi för nytta av att kunna stenar? Träd förstår man väl ändå lite att man kanske kan lära barnen något utav det, men tror ju knappast att man ska se till att alla barn vet hur en Gnejs ser ut, aja knepigt det där.
Det bästa var väl ändå fika stunden, fika blir alltid godare utomhus. ;P
På Lunchen hade vi bestämt ett par stycken att vi skulle dra på Max, men sedan hade inte alla cyklar och alla fick inte plats i bilen så jag, Oliva och Nadja gick och åt alldeles brevid skolan på någon restaurang jag inte vet vad den heter, men var gott där iaf, och typ första gången man ser kineser tillaga pizza skulle jag tro. xD Dom hade ju kinamat, pizzor och massa olika saker där så var ganska najs där och ganska billigt så det var ju bra.

Efteråt var det dags att ta sig till Vallshage för att ha ännu ett utepass då vi skulle redovisa en av gruppuppgifterna, så vart mycket lek, en utskällning av en gubbe vart det också, eller ja våran lärare fick det men egentligen var det gubben som var dum i huvudet.
Men det var roligt och fick dessutom bli dagens träning också eftersom jag inte tänkt träna idag då jag är lite förkyld, ha ju cyklat och lekt så jag rört lite på mig vilket fall som hellst.

Hade tänkt att packa ikväll, blev lite fast framför tv men ska ta tag i det alldeles strax,sitter och diskutterar slutuppgiften med Ingela för att se om man kanske blir mer förstådd på de svåra områdena.
Blir till att sitta och skriva på tåget imorgon, som sist, fast då var det en annan uppgift men ganska skönt att kunna sitta med datorn på tåget, lite borde jag få skrivet iaf. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0