Yaay!

Kände mig ganska pepp när jag gick till träningen idag, var någon vecka sedan man gjorde det, har varit så trött och omotiverad, kan det vara för att det är sista veckan och man äntligen får se hur man har förbättrats?
Så idag startade testerna, samma sak som vi gjorde första dagen, första träningen.
Och jag känner mig grymt nöjd och min kropp var ganska slut när det var över. Jag har förbättras sjukt myckt och det känner jag mig riktigt nöjd över.
Några resultat kan jag inte bjuda på just nu för jag kommer inte ihåg alla siffror, men de skulle maila ut de så jag kommer nog visa er sen hur duktig jag varit. ;)
Så nu kan jag säga Army fitness ger resultat och du kommer känna dig stolt och sjukt nöjd efteråt ifall någon känner för att prova på det någon gång.
2 träningar kvar sen blir det till att starta med något nytt. :)

Firar iaf min förbättring med Dajm, HAHA hade lite choklad kvar sedan tågresan så den passade finfint nu tycker jag, men börjar bli lite trött så ska väl snart gå och lägga mig.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: moaa

Tänkte bara tala om att jag saknar dig pingy_92.

Hör av dig nästa gång du är i svallet så får vi ta och hitta på nått tycker jag! :))

2011-10-24 @ 22:45:08
URL: http://moaanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0