hua!

Hejhej!

Sitter i soffan och tittar på Greys, eller det tog slut precis så får leta något annat roligt på tv. :(
Verka ha blivit något fel på vattnet här, smaka satan, ni vet då det kan börja lukta surt och unket ur slasken ibland, ungefär som det luktar,smakar vattnet. :O Det har ju inte smakat konstigt på så sätt förut och har testat att spola med vattnet ett tag, men verka inte bli någon skillnad så sitter och dricker multivitamin dryck nu som tröst för att jag knapt kunde dricka något vatten under träningen idag.
Jag hoppas verkligen att det blir bättre, annars vet jag inte riktigt vad man ska göra. :O

Var mycket spring idag på träningen, intervallgrejs och sånt, mest för att vi ska ladda inför sluttestet som är nästa torsdag,ska bli spännande att se om man förbättrats något,men det borde jag väl ha gjort. Längtar bara inte till den långa springdelen, den var rena mardrömmen för mig första dagen, men jag tror ändå att jag kan klara den bättre nu, återstå och se som sagt.
Bara jag inte hinner bli förkyld, känns nästan som att det är någon förkylning på g, är småsnorig och ha ont i näsan och nån tand, vilket man bruka kunna få innan förkylning ibland, men hoppas jag klarar mig från att bli jätte förkyld isf.

Sitter och småkika på min packning som ligger lite utspridd över golvet, ska väl ta tag i att ta bort det imorgon.
Har fixat hit lite vintergrejer nu som täckbyxor,skoterstövlar,tjocksockar, moonboots m,m.
Och mina moonboots ser riktigt sköna ut nu,mysskorna. :D
En annan sak som ser mysig ut nu är mitt dyntäcke så tror jag ska lägga mig i sängen nu, Så godnatt på er. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0