Söndagsmys

Söndag igen, men än är inte min helg slut iaf, vilket känns väldigt skönt.
Har varit ute på en prommis med Corne mitt på dagen och pratat lite, träffade även Amanda lite, så det var trevligt. 
Sedan gick jag hem och åt lite lunch och såg på tv en stund innan jag försökte ta mig igenom en vetenskaplig artikel, tog mig igenom den gjorde jag inte idag för den är på 12 sidor och på engelska,så tar lite tid då man ska hålla på och översätta massa text,drygt är det men får fortsätta med det imorgon.
Är detta anledningen till varför man skulle ha Engelska B i en förskolelärarutbildning, för att massa artiklar/Litteratur kan vara på engelska?

Efter middagen for jag,mamma och pappa och bowlade, sjukt längesedan man gjorde de och det känns i fingrarna kan jag säga, träningsverk typ, kramp eller var man ska kalla det, ont gör det iaf. xD HAHA
Måste säga att man blev förvånad då man börjar strika då man inte spelat på flera år, men sedan sjunk det så var inte till så mycket talang kvar där eller, skyller på hallkloten, det får man. ;D
Sedan kan man ju skylla på de folk som bowlade brevid också som stog på våran bana och var i vägen, sedan kunde dem gå över på våran bana när någon slagit ett slag, man vart ju lite irriterad att dem inte flyttade på sig och stog mitt där jag skulle stå för att kunna spela, nästan synd att de inte fick ett klot på sig så de fattade hur mycket ivägen de var. :O
Men det var iaf roligt att spela, och jag vann ju. ;)

När jag kom hem blev det en prommis i kylan så nu har jag krypit in i min onepiece och tjocksockar, så ska alldeles strax dissa musiken och gå upp och se på tv med min vän Pringles, låter najs.
Så ha en trevlig,mysig söndag gott folk. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0