snart framme

Sitter på tåget och har precis stannat vid Gnarp, så ska snart packa ihop datorn för att göra mig redo för att kliva av om sådär 20 minuter.
Har försökt att plugga lite, skriva lite på artikeluppgiften och som hjälp hade jag lite godis och en cola så man inte skulle somna, alltid bra att ha på resans gång. ;P

Gick väl lite sådär med uppgiften, går lite halvtrögt fortfarande, att en a4 kan kännas så förbaskat lång det fattar jag inte, men snart så ska jag vara klar, får skriva färdigt ikväll fast jag hade hoppats på att slippa skriva då men de få man ta.

Nu när jag kommer hem blir det kanske simma med pappa? Har inte hört något mer sedan vi snackade om det sist så har ingen aning hur det blir men förmoligen så lär vi nog hamna där för att plaska runt lite innan maten. :)

Men nu måste jag plocka ihop datorn, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0